Praktisch

Aanmelden

Als u zich aanmeldt, nemen we zo snel mogelijk per mail of telefonisch contact met u op. We bespreken dan kort uw wensen en onze mogelijkheden. In een  kennismakingsgesprek kijken we vervolgens of ons behandelaanbod bij jullie past. De beschikbare dagen van Jose zijn de woensdag (overdag en ’s avonds) en de vrijdag (overdag); voor Beertje zijn dat alle werkdagen van de week (overdag en ’s avonds)  behoudens de vrijdagavond

update 21-11-22 Op dit moment hebben wij geen ruimte voor nieuwe aanmeldingen. Wij schatten de wachttijd  nu op ruim 3 maanden (maart 2023)

Tarieven

Relatie- /gezinstherapie met 1 behandelaar, 75 minuten:     €160,00

Relatie- /gezinstherapie met 2 behandelaars, 75 minuten:   €190,00

Individuele therapie met 1 behandelaar, 60 minuten:    €120,00

Contact per E-mail of telefonisch langer dan 15 minuten: €25,00 per kwartier

voor avondafspraken geldt een toeslag van €25,00 per sessie

Wij werken niet met vergoeding door verzekeraars. Na de therapiesessie ontvang je van ons een factuur per mail.

Wij adviseren om gebruik te maken van onze mogelijkheid van therapie met twee behandelaars. Dit is – wat ons betreft – de extra kosten meer dan waard. Het voorkomt nog beter bij cliënten een gevoel van partijdigheid van de behandelaar en bovendien zijn er soms verschillende voorkeuren voor het ‘type’ behandelaar. Het is onze ervaring dat wij met zijn tweeën meer zien en daardoor vaak sneller tot de kern van de problemen doordringen en het therapie-proces sneller verloopt.

Annuleren van een afspraak

Als u niet aanwezig kan zijn op een gemaakte afspraak, verwachten wij dat u die uiterlijk 48 uur van tevoren afzegt. Een afspraak die korter dan 48 uur van tevoren wordt afgezegd, wordt in rekening gebracht. Op deze regel wordt, zoals hierboven vermeld, een uitzondering gemaakt als de annulering verband houdt met Corona-klachten.

Klachten

Klachten over de behandeling kunt u in eerste instantie het beste met de eigen behandelaar(s) bespreken. Mogelijk gaat het om misverstanden die in een gesprek opgelost kunnen worden. Hierbij kan, indien wenselijk, een collega behandelaar worden ingeschakeld. Wanneer het ons niet lukt om de gerezen problemen rechtstreeks op te lossen dan kunt u overwegen gebruik te maken van de mogelijkheden op deze pagina:  www.p3nl.nl/klachtenregeling/cliënten